Ubytování

Výsledky Studie Nation Brands Index (NBI) a City Brands Index (CBI)

na právě proběhlé konferenci Hospitality & Tourism Summit 2009 bylo jedním z klíčových témat hledání jiných než cenových konkurenčních výhod, na které by se měli podnikatelé v cestovním ruchu a gastronomii zaměřit.

 

Reputace jako konkurenční výhoda je důležitá nejen pro každou firmu, ale i pro jednotlivé země a města, obzvlášť pak pro ty, které chtějí žít z cestovního ruchu.

Pokud vás zajímají,
jak vnímají zahraniční turisté Prahu a Českou republiku,
co je pro zahraniční turisty důležité, když se rozhodují, kterou destinaci navštíví,
a na které oblasti je důležité se v nabídce zaměřit, aby se zahraniční turista rozhodl pro vás,


… pak Vám nabízíme využít poznatky jedinečné Studie Nation Brands Index (NBI) a City Brands Index (CBI), která srovnává image 50 zemí a 50 světových měst, mezi než patří i Česká republika a Praha.


NBI měří sílu a atraktivitu reputace státu na základě šesti kompetenčních rozměrů, popsaných v šestiúhelníku národní značky. Váha jejich významu je pro jednotlivé státy různá a liší se i možnost je aktivně ovlivnit. CBI měří sílu a atraktivitu reputace měst na základě šesti rozměrů vlastností města a vytváří šestiúhelník značky města. Studie přináší zajímavá srovnání Prahy s okolními evropskými velkoměsty a dává podněty, v kterém směru lze vnímání destinace nejúčinněji pozitivně posunout.

V případě zájmu o studii a podrobnější informace je možné se obrátit na pana Jaroslava Jíru z GfK Czech, s.r.o., T: 731 493 385, jaroslav.jira@gfk.com, www.gfk.cz.

Doporučujeme navštívit

Velmi dobré 8.0 / 10
Úžasné 10.0 / 10

Penzion roku

© FTonline s.r.o. - Všechna práva vyhrazena. | Obchodní podmínky
Webdesign pro portály
TOPlist TOPlist